Alla inlägg den 10 juli 2016

Av Bobby - 10 juli 2016 15:25

Hej, Det är jag som är Bobby. Jag har nu under en längre period varit aktiv inom tanblekningsbranchen och innan dess så jobbade jag som tandhygienist. Jag startaded en här bloggen efter att jag sett att antalet personer som har börjat använda sig av i vissa fall farliga tandblekningsalternativ har ökat så kanske jag kan få någon att tänka om. Jag har ett stort intresse för tänder och jag tycker att ett stort fint eende med vita tänder är nångot väldigt vackert. Så jag är absolut inte emot att bleka tänderna. Det jag är emot är vissa av produkterna som snarare skadar tänderna. Det är ju otroligt tråkigt om man ska få problem med dem bara för att man vill ha dem vita och fina.


I den här bloggen kommer jag ta upp allmän information men även jämförelser och genomgång av några av de vanligaste produkterna på marknaden. Jag tänker även gå igenom huskurer och hur väl dem fungerar för att få vita tänder. Så kika gärna in igen om några dagar och kommentera gärna om du har några frågor.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards